Jak przyciągnąć klienta drobnymi detalami – czekoladki do kawy z napisem

W dzisiejszym świecie możemy zaobserwować niesamowity rozwój różnych sfer a zwłaszcza gastronomicznej. Na każdym kroku otwierają się coraz to nowsze i oryginalniejsze knajpy, restauracje, puby. Oprócz zaspokojenia tam swojego głodu często możemy przy okazji uczestniczyć w różnych wydarzeniach kulturalnych czy muzycznych. Czasem nawet mały detal może sprawić, że klient wybierze daną knajpę jako stałe miejsce na spędzenie wolnego czasu czy miłego wieczoru.

 

Często jako poczęstunek możemy otrzymać ciasteczka lub czekoladki do kawy lub herbaty (równie często czekoladki z napisem życzącym nam miłego dnia czy więcej uśmiechu na twarzy) ale również kupony na napoje lub posiłki w promocyjnych cenach dla nas lub bliskich nam osób. Obecny rynek zmusza firmy do dbania o drobne detale, ponieważ zadowolony klient to zysk dla firmy. Powinniśmy zatem zatroszczyć się o odpowiednie urządzenie lokalu a także dobranie uniwersalnej muzyki. Obsługa sali ale także kuchni powinna zostać przeszkolona w zakresie prawidłowego zachowania się wobec klienta aby nie pojawiały się niepotrzebne nieporozumienia czy kłótnie.

 

You may also like...